Visit Nordfjord og Skogstad i samarbeid
VANDRANDE REKLAME: Fritidskle med Visit Nordfjord-profilering skal bidra til å marknadsføre reegionen til fleire. Til venstre reiselivssjef Marita Lindvik, til høgre dagleg leiar Henning Skogstad i Skogstad Sport. 
Nytt

Visit Nordfjord og Skogstad i samarbeid

Klesprodusenten Skogstad Sport lagar eigen klesserie med Visit Nordfjord-profil.

24.04.2017
Kleda frå Skogstad skal vere med og marknadsføre Nordfjord-regionen.
Reiselivsselskapet Visit Nordfjord vil selje kleda frå sitt turistinformasjonskontor i Styrn, og Skogstad vil selje kolleksjonen i utsala sine i Stryn sentrum, Olden og Innvik.
Kolleksjonen omfattar huve, t-skjorten, bukse og jakke.
Samarbeidet inneber og at Skogstad har tatt i bruk Visit Nordfjord-profilen på si nettside, i digitale kanalar og i felles markedsføring i trykte media.

La om profilen

Etter namneskiftet frå Reisemål Stryn og Nordfjord til Visit Nordfjord på slutten av 2015 har reiselivselskapet også fornya den grafiske profilen. Målet er mellom anna å få alle bedrifter som er knyttt til reiselivet tilå ta den nye profilen i bruk i si eiga marknadsføring. Reiselivssjef Marita Lindvik i Visit Nordfjord seier i ei pressemelding at:
- Fleire og fleire er byrja å ta i bruk profilen, som har bidratt til å gje Nordfjord ein klar felles profil og særeigen identitet tufta på Nordfjordregionen sine fortrinn.
Ho meiner avtalen med Skogstad er ein vinn-vinn-avtale, som vil bidra til å auke marknadsføringa av regionen.

La om etter strid

Namneskiftet for reiselivsselskapet kom etter ein langvarig strid om korleis reiselivet på Nordvestlandet skulle organiserast.

Eit framlegg om å slå saman Visit Ålesund og Sunnmøre, Destinasjon Geirangerfjord og Trollstigen og Reisemål Stryn og Nordfjord førde ikkje fram. Reiselivselskapet for Nordfjordregion valde å gå vidare på eiga hand og omlegginga av den grafiske profilen er en del av det arbeidet.

Publisert: 24.04.2017 13:00

Sist oppdatert: 10.02.2021 14:08