850 deltagere frå Norge og utlandet kommer til det internasjonale reiserlivsarrangement Norwegian Travel Workshop på Nordvestlandet i april.
Ny KLM-advarsel om Amsterdamruta
For andre år på rad advarer KLM om at direkteruta mellom Amsterdam og Ålesund er i fare.
Verdas største på plass
Skroget til Ronja Storm, verdas største brønnbåt, er no på plass ved Havyard Leirvik.
- Perfekt timing for børsnotering
Axxis Geo Solutions er prisa til rundt 600 millionar. No planlegg seismikkselskapet børsnotering.
Flakk har investert over 200 millioner i Ålesund-hotell
Har bygd sammen to hotell og åpnet ny restaurant. Bli med innenfor!
Silda kjem frå vest - ikkje frå nord
Silda er no på Møre, men har endra vandringsmønster, seier skipper Espen Nilsen.
Sandanger-søsken kjøpte fabrikk-utstyret
Sandanger Invest har kjøpt deler av utstyret i fiskeforedlingsanlegget på Moltustranda.
Tilset fleire etter rekordvekst på hydraulikk
Dimo med overskott og kraftig vekst gjennom heile offshorenedturen.
Fiskeriministeren vil ha ny runde om slaktebåt-saken
Nærings- og fiskeridepartementet begjærer nytt rettsmøte i Hav Line-saken.
Siste nytt
Kort Fortalt
Ber om aktsomhet i snurrevadfisket
Mange har fått sprengt redskapen.
Noreg og Russland samarbeider.
Har gått ned sidan 2015.
Vil ha vegdivisjon til Møre og Romsdal
Manko på statlege arbeidsplassar i fylket.
Folk vil ha kraftigare lut.
Venter større oljeinvesteringer i år
– Gode nyheter for norsk økonomi.
Synspunkt





Sild, makrell, lodde, torsk, sei og andre fiskearter har alltid vært en del av grunnlaget for trygge arbeidsplasser langs kysten. Men kampen om råstoffet har i større grad blitt internasjonal, og den norske fiskeindustrien står i fare for å tape. Det skyldes ikke mangel på konkurransekraft, men et handelssystem som er svært ubalansert og krevende sesongtopper. Vi ser også at enkelte norske fiskebåter virker nokså likegyldige til hvor det norske råstoffet blir landet skriver direktør Sverre Johansen og fagsjef Kyrre Dale, i Sjømat Norge.
Snart mindre risiko for å misse flyet
Sluttspurt for tunnelarbeid - statsråden vil vurdere bru over fjorden.
Litt svakare på botnlinja
Framleis store overskot for ferjeselskapet som har ein kontraktsreserve for ferjedrifta på 22 milliardar kroner.
Framgang for Ørskog Sparebank
Banken ønsker å vekse og har no to tredjedelar av utlåna utanfor kommunen.
Det Hareid-baserte brønnbåtselskapet Intership har kjøpt ut dei tidlegare eigarane av Inter Caledonia.
Analyser






Høgt oppe etter rush med ferjekontraktar
Ferjefornying har ført til nyskaping i hydraulikkbedrifta Dimo.
Sjømat Norge: - Konkurranse på ulike vilkår
Færøyane og Island favoriserer eigen fiskeindustri utan at Noreg svarar med same mynt. Dette er ikkje konkurranse på like vilkår, meiner fiskeindustriforeininga Sjømat Norge.
Ny designkontrakt for Havyard
Skal stå for design til to Spania-bygde lasteskip til grønlandske Royal Arctic Line.
Trangt nåløye inn i cruisemarkedet
Ekornes og andre utenfor den maritime klynga har kurs mot cruise. Les hvorfor bransjeekspert mener norsk industri kan lykkes i gigantmarked.