Nett.no Logo
Mega menyMega meny

BLI ABONNENT PÅ NETT NO

Hold deg oppdatert på alt som rører seg i næringslivet på Nordvestlandet!

Med abonnement hos oss får du tilgong til NETT NO på alle digitale plattformer. 

Eit månadsabonnement mot betalingskort kostar kr. 129,- 
Eit årsabonnement mot faktura kostar kr. 1.399,- 

Kontakt Magnus på tlf 95247209 / magnus@nett.no for eit godt tilbud på fleire abonnement til di bedrift. 

Teikn ditt månadsabonnement i skjemaet under.

129,- pr. mnd.
Marine Harvest vil ha skipstunnel

TUNNEL: Marine Harvest meiner at Stadt skipstunnel vil ha store positive ringvirkningar for norsk sjømatnæring.

Marine Harvest vil ha skipstunnel

Meiner tunnelen er viktig for å nå vekstmåla for norsk sjømatnæring.

Havila Kystruten seier ja, Hurtigruten seier nei.

No seier Marine Harvest, verdas største oppdrettsselskap, eit klart ja til Stad skipstunnel.

- Stad skipstunnel er viktig for oss for å sikre logistikken mellom våre anlegg og fabrikken på Eggesbønes, seier regiondirektør Asgeir Hasund i Marine Harvest.

Hasund er regiondirektør i Region Midt, som går frå Nordhordaland til og med Nord-Trøndelag.

Fremmar veksten
På Eggesbønes på nordsida av Stadlandet ligg eitt av verdas største mottaksanlegg for laks, og Marine Harvest har planar om å byggje fabrikken vidare ut.

Asgeir Hasund viser til at Norge har som mål å vekse kraftig innanfor sjømat, og han meiner at bygging av tunnelen er viktig for å fremme denne veksten.

- Vi er avhengige av gode og sikre transportløysingar for å ta unna denne veksten. Difor støttar vi Stad skipstunnel, seier Hasund.

Han opplyser at årleg har Marine Harvest 300-400 rundingar av Stad med ulike fartøy.

- I snitt vert 15-25 av desse påverka av vêrtilhøva.

Kritisk med levande laks
Han seier at mest kritisk er frakt med levande laks.

- Dette utgjer rundt 150 lastar per år, og vi må alltid vere ekstra på vakt når det er dårlege vêrmeldingar.

-  Stad er ei utfordring for både servicefartøy, behandlingsfartøy og ikkje minst slep av utstyr til næringa som må gå over det utsette havområdet.

- Framtidsretta prosjekt
Hasund viser også til at tunnelen også vil gi betre forhold for transport av smolt og reinsefisk.

- Stadhavet er utfordrande, og tunnelen gir betre sikkerheit også for mannskapet på båtane.

Han håper tunnelen vert bygt.

- Vi meiner at dette er eit framtidsretta prosjekt som vil gi store positive ringvirkningar - ikkje minst for norsk sjømatnæring.

Siste artikler

Skal løfte sunnmørsk reiseliv gjennom samskaping

Ho kaller seg samskaper og sunnmøring, og mener ho nå har fått drømmejobben når ho nå skal løfte sunnmørsk reiselivsnæring.

Kibsgaard-Petersen går av i Schlumberger

Ålesundaren har leia verdas største oljeserviceseselskap sidan 2011.

Litt betre for Ivar Aasen

Hotell Ivar Aasen aukar inntektene, men ekstraordinære kostnader gjer at resultatet endar i minus.

Ber kommunane vere med å betale for bokbåten

Skal bokbåten Epos halda fram i Møre og Romsdal, må kommunane som nyttar han, vere med på å betale, meiner fylkeskommunen.

Trur på store ordrar til hausten

Stadt i Gjerdsvika fekk ein nedtur i fjor, men dagleg leiar Hallvard Slettevoll trur at dette fort snur.

Framleis tap ved Herøyterminalen

Dei islandske eigarane prøver å selje, men boda er for lave.

NETT NO
Ansvarleg redaktør: Ogne Øyehaug
Ansvarleg redaktør: Kjetil Haanes
Dagleg leiar: Eirik Staurset

Utgivar:
Bakkar og Berg Media AS
Pb. 142
6099 Fosnavåg

Kontakt:
Redaksjon: redaksjon@nett.no / Tlf: 95 77 97 27
Annonse: annonse@nett.no / Tlf: 95 24 72 09
Abonnement: abonnement@nett.no / Tlf: 95 24 72 09
Tips: tips@nett.no

NETT NO arbeider etter Ver Varsam-plakaten sine normer for god presseskikk og Tekstreklameplakaten sine normer for skilje mellom redaksjonelt stoff og reklame/sponsing. Alt innhald på NETT NO er opphavsrettsleg verna. NETT NO har ikkje ansvar for innhaldet på eksterne nettsider som det blir lenka til.