Nett.no Logo
Mega menyMega meny

NETT.NO Abonnement

Registrér ein konto på vår næringsportal for 129,- pr mnd, og få tilgang på:

  • Unike artiklar om økonomi og næringsliv på Sunnmøre og i Nordfjord, som du ikkje finn i andre publikasjonar!
     
  • Tilgang på tenester som Nytt om Namn, Synspunkt og stilling ledig.
     

Med abonnement har du tilgang til NETT NO på alle digitale plattformer - du kan lese når du vil, kvar du vil og i det formatet som passar deg.

129,- pr. mnd.
Har sett opp automatiserings-tempoet

MANGE KUNDAR: Gjendemsjø Seafood lagar kabaret og andre sjømatrettar under fleire varemerke og investerer rundt tre millionar kroner i året på å automatisere produksjonen meir og meir. 

Har sett opp automatiserings-tempoet

Gjendemsjø Seafood har investert minst 15 millionar kroner i automatisering og robotisering dei siste fem åra. 

Dei siste fem åra er investeringstakten skrudd opp og årleg blir det investert rundt tre millionar kroner for å effektivisere produksjonen. Utan desse investeringane ville utfallet vore gitt, seier medeigar og dagleg leiar Leidulv Longva.

Leidulf Longva

- Då hadde vi vore nedlagt.

Automatisering er avgjerande for å kunne konkurrere mot utlandet.

- Skal du drive og produsere i Noreg må du ha automatisert produksjon, seier Gjendemsjø.

Selskapet har to produksjonsanlegg, ved Brattvåg og på Fjørtofta.

Produserer for alle
Rundt 60 prosent av driftsinntektene for fiskematprodusenten i Haram kjem frå sal av varer med andre sitt varemerke. Det betyr mellom anna at selskapet lagar fiskematprodukt som butikkane sel under eige varemerke.

Den strategien vil Longva halde på.

- Vi produserer til den som vil ha. Vi har veldig kostnadseffektiv produksjon, seier Longva.

Produksjon- og produktutvikling
Sjølv om bedrifta kjøper produksjonsutstyr er den sjølv djupt involvert i å utvikle og tilpasse utstyret for produksjonen. Det er ikkje snakk om nøkkelferdig utstyr seier Longva.

Og trass i ein stor produksjon under andre varemerke kan selskapet heller ikkje lene seg tilbake og vente på at bestillingane kjem av seg sjøl. Også dei kundane som stiller med varemerket sjølv vil ha nyskaping.

- Vi satsar sterkt på produktutvikling, seier Longva. 

 

 

Siste artikler

Moods med knallrøde tall igjen

Moods of Norway jobber for fullt med effektivisering og å løfte topplinjeveksten. Gikk på nytt stort underskudd i fjor. 

Fortsatt raude tal for Vard

Det er fortsatt underskot for Vard - men arbeidet med omstilling og effektivisering fortsetter. Kontrakt knytta til Letter of Intent på bygging av nytt farty som vart annonsert i januar, blir så langt ikkje realisert. 

Laader Berg fortsetter veksten

Ålesund-bedrifta Laader Berg har økt omsetninga med 60 prosent siden 2014. Fikk et rekordhøyt resultat i fjor.  

Stort bokført underskot for Ulsmo

2016-resultatet til Ulsmo er prega av store nedskrivingar på eigedelar og at det fortsatt er tøffe tider innanfor det maritime. Ulstein Group fekk stor omsetningsnedgong i fjor.  

Eksportvekst for L K Hjelle

Eksportsatsinga har gitt L K Hjelle eit solid løft.

Null-resultat for Marin Teknikk

Marin Teknikk i Herøy merker dei tøffe tidene innanfor olje- og oljeservice og måtte konstantere kraftig nedgong i omsetninga i fjor. Men dei finn nye segment og ventar ein tilfredsstillande aktivitet i andre halvår i år. 

NETT NO
Ansvarleg redaktør: Ogne Øyehaug
Ansvarleg redaktør: Kjetil Haanes
Dagleg leiar: Eirik Staurset

Utgivar:
Bakkar og Berg Media AS
Pb. 142
6099 Fosnavåg

Kontakt:
Redaksjon: redaksjon@nett.no
Annonse: annonse@nett.no / 40313030
Abonnement: abonnement@nett.no
Tips: tips@nett.no

NETT NO arbeider etter Ver Varsam-plakaten sine normer for god presseskikk og Tekstreklameplakaten sine normer for skilje mellom redaksjonelt stoff og reklame/sponsing. Alt innhald på NETT NO er opphavsrettsleg verna. NETT NO har ikkje ansvar for innhaldet på eksterne nettsider som det blir lenka til.