Nytt
Geiranger Fjordservice satsar i Ålesund
Når Geiranger går i vinterdvale satsar Geiranger Fjordservice på marknaden i Ålesund.
07.02.2018
I juni skal sighseeing-reiarlaget sette sin nye katamaran i drift på Geirangerfjorden. Katamaranen er den største investeringa Geiranger Fjordservice nokon gong har gjort, og skal trafikkere Geirangerfjorden i turistsesongen frå april/mai til september/oktober.
NETT NOs anslag er at prislappen er på i underkant av 35 millionar kroner.
Utanom turistsesongen skal Geiranger Fjordservice flytte båten til Ålesund, og leige den ut til firmaturar, konferansar og turar for vinterturistar i samarbeid med hotellnæringa i Ålesund.
- Det er eit behov, seier styreleiar Leif Magne Klubbenes.
Selskapet har også lagt om drifta, til kortare turar og hyppigare avgangar, og har gode erfaringar med det.
Katamaranen har plass til 147 passasjerar, men kan ommøblerast i løpet av ein dag, for å tilpassast annan bruk enn reine sightseeingturar.
Fartyet er utrusta med dieselmotor, men skal likevel ha eit utslepp - når det går i cruisefart - i underkant av kva ein maxi-taxi med 12 passasjerar slepper ut, seier Klubbenes. Ein grunn til dei lave utsleppa er ei utforming av skroget som skal gi liten motstand i vatnet.
Fartyet er og bygd slik at dieselmotorane enkelt kan erstattast med batteridrift, eller hydrogendrift.
Skroget er og bygd i resirkulert aluminium, og fartyet har eit lukka toalettssystem frå Jets, seier Klubbenes.
Fjord1 er største aksjonær i selskapet (cirka 30 prosent). Fjord1 er også 50-prosent eigar i Fjords, som driv sightseeingsbåt på Nærøyfjorden og ferjeruta Geiranger-Hellesylt.
NETT NOs anslag er at prislappen er på i underkant av 35 millionar kroner.
Utanom turistsesongen skal Geiranger Fjordservice flytte båten til Ålesund, og leige den ut til firmaturar, konferansar og turar for vinterturistar i samarbeid med hotellnæringa i Ålesund.
- Det er eit behov, seier styreleiar Leif Magne Klubbenes.
Testa marknaden
Dei tre siste turistsesongane har Geiranger Fjordservice leigd inn ein ekstra båt for å teste marknaden for to sightseeingsbåtar på Geirangerfjorden, før selskapet bestemte seg for å investere i nybygg.Selskapet har også lagt om drifta, til kortare turar og hyppigare avgangar, og har gode erfaringar med det.
Katamaranen har plass til 147 passasjerar, men kan ommøblerast i løpet av ein dag, for å tilpassast annan bruk enn reine sightseeingturar.
Små utslepp
Skroget til det 24 meter lange fartyet kom på plass for utrustning hos Maritime Partner i Breivika i Ålesund denne veka, og tysdag 6. februar, kom og styrehuset på plass. Det er det største fartyet Maritime Partner har bygd og når nesten til taket i fabrikkhallen i Breivika.Fartyet er utrusta med dieselmotor, men skal likevel ha eit utslepp - når det går i cruisefart - i underkant av kva ein maxi-taxi med 12 passasjerar slepper ut, seier Klubbenes. Ein grunn til dei lave utsleppa er ei utforming av skroget som skal gi liten motstand i vatnet.
Fartyet er og bygd slik at dieselmotorane enkelt kan erstattast med batteridrift, eller hydrogendrift.
Skroget er og bygd i resirkulert aluminium, og fartyet har eit lukka toalettssystem frå Jets, seier Klubbenes.
Fjord1 på eigarsida
For å finansiere nybygget henta Geiranger Fjordservice inn 8-10 millionar kroner i ny eigenkapital frå eksisterande aksjonæar og finansierte resten med lån.Fjord1 er største aksjonær i selskapet (cirka 30 prosent). Fjord1 er også 50-prosent eigar i Fjords, som driv sightseeingsbåt på Nærøyfjorden og ferjeruta Geiranger-Hellesylt.
Publisert: 07.02.2018 06:00
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:18