Nett.no Logo
Mega menyMega meny

BLI ABONNENT PÅ NETT NO

Hold deg oppdatert på alt som rører seg i næringslivet på Nordvestlandet!

Med abonnement hos oss får du tilgong til NETT NO på alle digitale plattformer. 

Eit månadsabonnement mot betalingskort kostar kr. 129,- 
Eit årsabonnement mot faktura kostar kr. 1.399,- 

Kontakt Magnus på tlf 95247209 / magnus@nett.no for eit godt tilbud på fleire abonnement til di bedrift. 

129,- pr. mnd.
Eit prosjekt med enorme ringvirkningar

ULSTEIN: Frå 'kick off' for utrustningsarbeidet av Color Hybrid. Frå venstre hovdtillitsvalt Bjørn Røren, stortingspolitikar Helge Orten, verftsdirektør Kristian Sætre, konsernsjef Gunvor Ulstein og Color Group-direktør Trond Kleivdal.

Eit prosjekt med enorme ringvirkningar

Skipet kostar rundt 1,2 milliardar kroner, og den totale verdiskapingseffekten er 840 millionar kroner. Mykje av dette vert lagt att lokalt.

- Bygginga av dette skipet har enorme ringvirkningar, ikkje minst på Sunnmøre.

COLOR HYBRID: Ein stor delegasjon frå Color Line var på plass under seremonien på Ulstein Verft torsdag, her saman med representantar for Ulstein Group, Ulstein Verft, Mafoss og underleverandørar.

Dette fastslo konsernsjef Gunvor Ulstein under 'kick off' for utrustningsarbeidet på Color Hybrid på Ulstein Verft torsdag.

Ho viste til at 400-500 arbeidarar vil vere i sving med prosjektet på Ulstein fram til levering.

- Kvar arbeidsplass i verftsindustrien genererer meir enn fem arbeidsplassar i privat og offentleg sektor, noko som igjen skapar grunnlaget for ein levedyktig region, og ikkje minst gir betydelege skatteinntekter for stat og kommunar, sa Ulstein.

- Sjøens Tesla
Ein rapport frå Menon viser at den totale sysselsettingseffekten for skipet er 950 årsverk ettersom kvar arbeidsplass på eit verft genererer fire-fem andre arbeidsplassar.

I tillegg kjem ein årleg miljøgevinst som Menon har rekna ut til 61 millionar kroner.

- Folk er opptatt av Tesla og dei positive ringvirkningane av Tesla, men dette prosjektet gir også svært store ringvirkningar, i tillegg til effekten for miljø og innovasjon, sa Gunvor Ulstein.

100 utstyrsleverandørar
Over 100 norske utstyrsprodusentar bidreg til verdas største plug in-hybrid.

Her er dei mest sentrale underleverandørane:

Teknotherm: Ventilasjonsanlegg, kjøl og frys
Mare Safety/Viking: Redningsflåtar
Glamox: Lysarmatur
Kongsberg: Navigasjon/kommunikasjon
Siemens: Batteri
Brunvoll: Propellar, gir
Rolls-Royce (Bergen): Hovudmotorar
Palfinger: Redningsbåtar
Baggerød: Innvendige dører
Allweiler: Pumper
Alfa Laval: Fuel oil-separatorar, lub. oil-separatorar, el. heating
Checkmark: Kassaapparat
Ahlsell: Ventilar
Anda Olsen: UPS-ar
R og M: Innreiing og bysse
Norac: Baderomsmodular
Elpro: Dekorasjonsbelysning, vindusviskarar
Clean Marine switchboards: Tavler
Libra: Dører
Jets: Vakuumtoalett
Ulstein Power & Control: ULSTEIN COM kommunikasjonssystem

- Flaggskip for miljø
Ein stor delegasjon frå Color Line var på plass under seremonien, inkludert konsernsjef Trond Kleivdal.

- Vilje og evne til omstilling har vore ein viktig drivar i utviklinga av selskapet. Om vel eit halvt år vil dette praktfulle skroget framstå som eit flaggskip for miljø og innovasjon for heile den maritime næringa i Noreg, sa Kleivdal.

Color Hybrid skal trafikkere strekninga Sandefjord-Strömstad frå sommaren 2019. 

Ferja skal over på batteri når ho kjem til innløpet av Sandefjordsfjorden. Ho går på batteri heile vegen inn fjorden, utan støy eller forureinande utslepp.

I Sandefjord hamn har reiarlaget installert landstraum som laddar batteria med berekraftig straum frå norsk vasskraft.

65 tonn batteri
Om bord vert det ein batteripakke på 4,7 MWh, slik at Color Hybrid skal kunne segle 3,2 nautiske mil berre på batteri.

Totalt skal det om bord 65 tonn batteri i separate motorrom, i tillegg til at det er sett av plass til endå fleire batteri.

Color Hybrid er designa av Fosen Yard. Skipet har rom for 2000 passasjerar og 500 bilar.  

Siste artikler

Bustyraren til Kleven i morgon

Mandag formiddag, 6. juli, samlar bustyrar Bjørn Åge Hamre nøkkelpersonar i Kleven Verft for å finne ei løysing som kan sikre framleis drift ved verftet.

Bølgje av surfebedrifter

Stadlandet er for alvor sett på kartet i surfemiljøet. I kjølvatnet er det etablert ein rekke nye verksemder.  

Kleven må starte på null

Både Fiskerstrand og Myklebust satsa på vedlikehald og reparasjonar etter kriser. Den oppskrifta vil truleg også nye drivarar i Kleven Verft bruke. 

Bustyrar startar redningsarbeidet straks

Bjørn Åge Hamre er oppnemd til bustyrar i Kleven Verft. Brukar helga for å sikre at dei to skipa på Kleven kan byggast ferdig.

Reaksjoner etter Kleven-konkursen

Innovasjon Norge håper på interessenter med nødvendig industriell kompetanse og kapital.

Kleven-tilsette om nytt Div Group-forsøk: – Han kan gjerne prøve

Dei tillitsvalde har lita tru på at kroatiske Tomislav Debeljak kjem inn som verftseigar i Kleven på nytt.

NETT NO
Ansvarleg redaktør: Ogne Øyehaug
Ansvarleg redaktør: Kjetil Haanes
Dagleg leiar: Eirik Staurset

Utgivar:
Bakkar og Berg Media AS
Pb. 142
6099 Fosnavåg

Kontakt:
Redaksjon: redaksjon@nett.no / Tlf: 95 77 97 27
Annonse: annonse@nett.no / Tlf: 95 24 72 09
Abonnement: abonnement@nett.no / Tlf: 95 24 72 09
Tips: tips@nett.no

NETT NO arbeider etter Ver Varsam-plakaten sine normer for god presseskikk og Tekstreklameplakaten sine normer for skilje mellom redaksjonelt stoff og reklame/sponsing. Alt innhald på NETT NO er opphavsrettsleg verna. NETT NO har ikkje ansvar for innhaldet på eksterne nettsider som det blir lenka til.