Dobbel kontrakt til Kleven
HØG ISKLASSE: Dei to hekktrålarane vert 80 meter lange og får høg isklasse ICE 1A*. Skipa får tillegg til design også ein stor utstyrspakke frå Rolls-Royce. 
Nytt

Dobbel-kontrakt til Kleven

Myklebust Verft i Kleven-konsernet skal bygge to fiskebåtar for islandsk reiarlag. Til saman er det oppdrag for over 600 millionar kroner.

01.10.2015
Verftet skal bygge to 80 meter lange hekktrålarar for det islandske Samherji sitt tyske dotterselskap Deutsche Fischfang-Union (DFFU).
Etter det NETT NO har grunn til å tru ligg prisen pr. skip på mellom 300 og 350 millionar kroner.
Konsernsjef Ståle Rasmussen seier valutasituasjonen har medverka til at Kleven-konsernet har dratt kontrakten i land.
- Sett i frå euroland er det å kjøpe båtar i Noreg gunstig for tida, seier Rasmussen.

Mar Baldvinsson står bak

Skroga skal byggast i Polen og utrustast på Myklebust Verft.
Fartya er teikna av Rolls-Royce Marineog Rolls-Royce skal og levere ein omfattande utstyrspakke, som mellom anna omfattar motorar, rorsystem og hydrauliske trålvinsjar. Det er første gang Rolls-Royce har fått ein kontrakt med Samherji-systemet og også første gang selskapet levere ein kombinert design- og utstyrspakke.
Rolls-Royce har levert både design og utstyr til fiskebåtar før, men aldri i ein kombinert pakke.
For Rolls-Royce utgjer kontrakten til saman rundt 130 millionar kroner, i følgje kommunikasjonsdirektør Anette Bonnevie Wollebæk.
- Vi er trygge på at desse fartøya, designa og bygde i Noreg, vil vere svært positive for utviklinga til selskapet, seier konsersjef Mar Baldvinson i Samherji Group.
Baldvinson er mellom anna er kjend på Nordvestlandet som styrmedlem og tidlegare medeigar i Rem Offshore.

Tre kontrakter på ei veke

Sist laurdag offentlegjorde Kleven ein kontrakt på ein nye brønnbåt for brønnbåtreiarlaget Sølvtrans. Det skjedde under markeringa av 100-årsjubileet for Myklebust Verft i Gursken i Sande kommune.

Til saman er dei tre kontraktane Kleven-konsernet har inngått denne veka på rundt ein milliard kroner. Saman med har ordreinngangen hos norske verft passert seks milliardar kroner i år.

Liv i tøff marknad

- Dette er ein veldig gledeleg kontrakt, seier Rasmussen.
Når marknaden for offshorefarty er laber satsar også tradisjonelle offshoreverft på fiskeri- og havbruk.
- Kontraktane siet ikkje laust for tida, men vi ser at marknaden ikke er heilt daud, seier han.
Sett i frå euroland er det å kjøpe båtar i Noreg gunstig for tida

Publisert: 01.10.2015 13:57

Sist oppdatert: 10.02.2021 13:44