Deler byggeoppdrag mellom Noreg og utlandet
AUKA REISELIVSATSING: Med drifta av fire kystruteskip aukar Sævikfamiliens selskap Havila Holding satsinga på reiseliv. Biletet på dataskjermen til Per Sævik viser ein av dei tidlege skissene til skipa. 
Nytt

Deler byggeoppdrag mellom Noreg og utlandet

Havila Kystruten kjem til å fordele bygginga av fire nye hurtigruteskip mellom norske og utanlandske verft. 

23.03.2018
- Eg er eigentleg litt forundra over at så få norske skipsverft har meldt seg på konkurransen i ei tid der bransjen slit, seier Per Sævik i Havila Holding i ei pressemelding.
Havila Holding vann i dag konkurransen om ein av de tre "pakkane" som drifta av kystrute-sambandet er delt i. Gjennom datterselskapet Havila Kystruten, som får hovudkontor på Mjølstadneset i Herøy, skal selskapet drive fire av i alt 11 skip som skal trarfikkere sambandet.
Dei sju andre skipa skal drivast av Hurtigruten ASA, som i dag driv kystruten åleine.

Skip for tre milliardar

Dei fire skipa som Havila Kystruten skal bygge for å trafikkere strekninga Bergen - Kirkenes vil koster omlag tre milliardar kroner.
I følgje pressemeldinga skal dei byggast " delvis i Norge og delvis utenfor Norge".
Dei blir 125 meter lange og 20 meter breie, med plass til 700 passasjerar.
Dei skal gå på naturgass (LNG) i kombinasjon med batteri.

Aukar reiselivsatsinga

Satsinga på kystrute-sambandet er ein del av Havila Holding si auka satsing på reiseliv. Gjennom Havila Holding er Sævikfamilien medeigar i hotellet i Fosnavåg og Ørsta, i reiselivsselskapet The Fjords og ferjeselskapet Fjord 1 og Widerøe.
Havila Kystruten er eit heileigd selskap av Havila Holding, som eig 33,4 prosent av Bakkar og Berg Media, utgivarselskapet bak NETT NO.
Eg er eigentleg litt forundra over at så få norske skipsverft har meldt seg på konkurransen i ei tid der bransjen slit

Publisert: 23.03.2018 15:29

Sist oppdatert: 10.02.2021 14:20