Nett.no Logo
Mega menyMega meny

NETT.NO Abonnement

Registrér ein konto på vår næringsportal for 129,- pr mnd, og få tilgang på:

  • Unike artiklar om økonomi og næringsliv på Sunnmøre og i Nordfjord, som du ikkje finn i andre publikasjonar!
     
  • Tilgang på tenester som Nytt om Namn, Synspunkt og stilling ledig.
     

Med abonnement har du tilgang til NETT NO på alle digitale plattformer - du kan lese når du vil, kvar du vil og i det formatet som passar deg.

129,- pr. mnd.
- Dei store tek det meste

ÅLESUND: Terje Woldseth i Avento trur at stadig meir av e-handelen vil skje på verdas store marknadsplassar.

- Dei store tek det meste

Terje Woldseth i Avento trur stadig fleire vil leggje netthandelen inn under dei store marknadsplassane i verda.

- I praksis er det elleve store marknadsplassar i verda. Vi ser at stadig fleire vel å vere på ein av desse marknadsplassane.

Ålesund-selskapet Avento har drive med strategisk rådgjeving innan e-handel i lang tid.

- Ikkje langt framme
Under Future Talks-konferansen i Ålesund fastslo Woldseth at Norge ikkje låg langt framme for utvikling av e-handel.

-  På dette området er vi ikkje så innovative i Norge. Sverige er mykje lenger framme.

Amazon er den aller største aktøren i verda på e-handel, men så langt har ikkje Amazon satsa på Norden.

- Om ein aktør som Amazon kjem inn, vil det verte tøft for dei andre, sa Woldseth.

Les her: - Du kan styre det meste med stemma

Eit norsk Amazon
Selskap som Komplett og Elkjøp har uttalt at dei som mål å verte Amazon i Norge.

- Dei er så vidt i gang, og har også sleppt inn nye aktørar.

Woldseth viste til at ein i dag kan logge seg inn på Komplett, og bestille ein drill, men produktet kan likevel vere kjøpt frå Jernia.

- Du kan også bestille ein elsykkel frå Elkjøp, men med liten skrift ser du kanskje at sykkelen er seld av eit selskap som heiter Green Speed.

- Problemet er at du kanskje vil kjøpe frå Elkjøp fordi du stolar på merkevara, men så opplever du at det er heilt andre aktørar som du kjøp produktet frå, sa Woldseth.

Shop in shop
I Kina er det Alibaba som er den store aktøren, med e-handel-selskapet Tmall som har over 500 millionar registrerte brukarar.

Både Amazon og TMall har no utvikla 'shop in shop'-tenester, som gjer at enkelte større merkevareaktørar no kan fremme sine eigne varer på Amazon og TMall, om lag på same måten som dei i dag gjer i eigen regi.

- Mellom anna finn du no Samsung under Amazon, og du finn Nike og Volkswagen under TMall.

Woldseth sa at mange aktørar no vurderer om ein skal utvikle eigen marknadsplass, eller leggje seg inn under dei store aktørane.

Devold rett til kunden
Samstundes ser ein at stadig fleire aktørar også utviklar sal direkte til forbrukar utan å gå gjennom forhandlarnett.

- Mellom anna har Devold no utvikla eit salssystem direkte mot kunden.

- Bakgrunnen er kampen om marginar, der det eksisterande systemet har mange mellomledd med prispåslag som produsenten ikkje ser noko av.

Siste artikler

Store PSV-ar einaste lyspunktet

Nye langtidskontraktene for store PSV-ar gir litt håp for frustrerte supplyreiarar.

Kan Åge Remøy snart heise flagget på nytt?

10. oktober 2016 firte Åge Remøy Rem-flagget etter å ha tapt kampen mot Solstad og Røkke. Kan flagget snart heisast på nytt i Fosnavåg?

Slik ser det ut om bord i nyeferja

Fjord1 har no overtatt frå Havyard den første av tre ferjer som skal trafikkere strekninga Hareid - Sulesund.

Vil ha konsolidering i fiskeindustrien

Fiskeindustrien tjener for lite og trenger konsolidering, mener banksjef Jan Rune Hurlen i Sparebank1 SMN.

Island Offshore-ansatte skifter likevel arbeidsgiver

De tidligere Island Offshore-ansatte var klare til å ofre jobbene heller enn å miste tariffavtalen hos sin nye arbeidsgiver, men blir nå med over til det nye selskapet.

Strengare eigarskapskrav for sjarkfiskarar

Fiskeridepartementet strammar neste år inn reglane for kven som kan delta i dei viktigaste kystfiskeria, den såkalla opne gruppa.

NETT NO
Ansvarleg redaktør: Ogne Øyehaug
Ansvarleg redaktør: Kjetil Haanes
Dagleg leiar: Eirik Staurset

Utgivar:
Bakkar og Berg Media AS
Pb. 142
6099 Fosnavåg

Kontakt:
Redaksjon: redaksjon@nett.no / Tlf: 95 77 97 27
Annonse: annonse@nett.no / Tlf: 95 24 72 09
Abonnement: abonnement@nett.no / Tlf: 95 24 72 09
Tips: tips@nett.no

NETT NO arbeider etter Ver Varsam-plakaten sine normer for god presseskikk og Tekstreklameplakaten sine normer for skilje mellom redaksjonelt stoff og reklame/sponsing. Alt innhald på NETT NO er opphavsrettsleg verna. NETT NO har ikkje ansvar for innhaldet på eksterne nettsider som det blir lenka til.