Nytt
Buss-samarbeid for Hexagon
Hexagon Composites går i partnarskap om å levere 1000 hydrogendrivne bussar til europiske byar.
03.06.2019
Dei 600 første bussane skal leverast innan 2023. Buss-samarbeidet vil gi Hexagon Composites sin hittil største leveranse til hydrogenbuss-marknaden.
Hexagon Composites sine to forretningsområde, Agility Fuel Solutions og Hexagon Purus, skal lever hydrogenlagrings- og drivstoffsystem til bussprodusenta og i tillegg vil tilby distribusjonsløsninger med høy lagringskapasitet, i følgje børsmeldinga.
Artikkelen blir oppdatert
H2Bus Consortium skal få bygd og levere både bussar og infrastruktur - som mellom anna fyllestasjonar.
I ei brenselcelle blir prosessen reversert og det blir produsert elektrisitet som mellom anna kan drive elmotorar i bussar, med vatn som avfallsstoff.
Hexagon har satsa tungt på at denne teknologien skal slå gjennom i både bussar, lastebilar, skip og personbilar, og dagens avtale er eit steg på vegen mot målet.
Bussane skal fordelast likt mellom Danmark, Latvia og Storbritannia.
Hexagon Composites sine to forretningsområde, Agility Fuel Solutions og Hexagon Purus, skal lever hydrogenlagrings- og drivstoffsystem til bussprodusenta og i tillegg vil tilby distribusjonsløsninger med høy lagringskapasitet, i følgje børsmeldinga.
Artikkelen blir oppdatert
Hydrogen-partnarar
"H2Bus Consortium", som partnarskapet heiter, har fem partnarar i tillegg til Hexagon Composites; Everfuel, Wrightbus, Ballard Power Systems, Nel Hydrogen og Ryse Hydrogen. Alle partnarane er involvert i utviklinga av bruken av hydrogen som drivstoff.H2Bus Consortium skal få bygd og levere både bussar og infrastruktur - som mellom anna fyllestasjonar.
El-motorar
Hydrogen kan framstillast gjennom elektrolyse der vatn blir spalta i hydrogen og oksygen. (Stikk eit par ladekablar kobla til eit bilbatteri i ei bøtte med vatn så får du prosessen).I ei brenselcelle blir prosessen reversert og det blir produsert elektrisitet som mellom anna kan drive elmotorar i bussar, med vatn som avfallsstoff.
Hexagon har satsa tungt på at denne teknologien skal slå gjennom i både bussar, lastebilar, skip og personbilar, og dagens avtale er eit steg på vegen mot målet.
EU-støtte
Første del av samarbeidet, levering av i alt 600 bussar innan 2023, er støtta av EU med 40 millionar Euro, cirka 390 millionar kroner.Bussane skal fordelast likt mellom Danmark, Latvia og Storbritannia.
Publisert: 03.06.2019 10:39
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:35