Nett.no Logo
Mega menyMega meny

NETT.NO Abonnement

Registrér ein konto på vår næringsportal for 129,- pr mnd, og få tilgang på:

  • Unike artiklar om økonomi og næringsliv på Sunnmøre og i Nordfjord, som du ikkje finn i andre publikasjonar!
     
  • Tilgang på tenester som Nytt om Namn, Synspunkt og stilling ledig.
     

Med abonnement har du tilgang til NETT NO på alle digitale plattformer - du kan lese når du vil, kvar du vil og i det formatet som passar deg.

129,- pr. mnd.
Adjø til Tyrkia

RISIKO: Den politiske risikoen i Tyrkia har auka. Det er ein av grunnane til at Rolf Fiskerstrand ikkje vil bygge fleire skrog i Tyrkia.

Adjø til Tyrkia

Etter 11 skrog er det slutt. Fiskerstrand Verft går attende til sin gamle samarbeidspartnar i Baltikum og droppar bygging i Tyrkia.

- Generelt er vi ikkje heilt fornøgd. Det går på kvalitet og leveringspresisjon, seier konsernsjef Rolf Fiskerstrand i Fiskerstrand Verft om sine erfaringar med tyrkisk skrogbygging.

Prisskilnaden mellom Tyrkia og Baltimum har krympa.

På toppen av det heile kjem den politiske situasjonen i Tyrkia. Politisk uvisse betyr økonomisk uvisse.

-Den politiske situasjonen kan få ei negativ utvikling, og difor har vi no valt å finne andre alternativ, seier Fiskerstrand.

Gjenforeining
Fiskerstrand har bygd skrog i Litauen heilt sidan 1999/2000. Samarbeidspartnaren har heile tida vore Western Shipyard i Litauen, som har ein av Estlands rikaste personar, Fjodor Berman, som eigar - gjennom BLRT Grupp i Tallin i Estland.

Samarbeidet blei så godt at dei bestemte seg for å etablere Fiskerstrand BLRT as i 2007, og eige det 50/50.

I 2014 kjøpte Fiskerstrand ut kompanjongen og samarbeidet vart avslutta.

Les også: Fiskerstrand droppar Baltikum

Men no er dei i gang igjen.

- Vi har valt å gå tilbake til vår gode gamle samarbeidspartnar, seier Fiskerstrand.

For dyrt
Då samarbeidet vart avvikla var det summen av å bygge i Baltikum og Noreg som var for dyr, seier Fiskerstrand. Skroga til dei seks siste skipa dei bygde saman vart bygd i Tyrkia.

No ser reknestykket annsleis ut.

Dei to verfta skal samarbeid, ikkje reetablere det eit joint venture som dei hadde sist, seier Fiskerstrand.

Stoppa av finanskrisa
Då Fiskerstrand og Berman skilde lag i 2014 sa Rolf Fiskerstrand at det var finanskrisa i 2007/2008 som tok knekken på samarbeidet.

Finanskrisa gjorde at marknaden for Fiskerstrand sine farty generelt, og ferjene spesielt, fall heilt saman. Då den byrja å ta seg opp att var det ikkje lenger råd å oppnå gamle prisar, konkurransen var blitt for hard.

Siste artikler

Skulle gjerne hatt hybrid-modellar

Kjell Krumsvik i Ørsta Bil har auka salet med nesten 40 prosent på tre år. No skulle han gjerne hatt hybrid-bilar å tilby.

Platina Seafood inn i Hofseth

André Skarbøs eksportselskap Platina Seafood er blitt medeigar i foredlingsselskapet Hofseth International. Satsar og på landbasert oppdrett i utlandet.

Tapte erstatningssak

Scan Prod på Valderøya kravde 9,7 millionar i erstatning etter tjuveri, men fekk berre 141.825 kroner.

Usikker på fiskebåtmarknaden

Vegsund Slip auka både inntekter og lønsemda i fjor.

Tapte også i Baltikum

Brunstad-eigar Hadi Invest tapte også i Baltikum i fjor.

Bakken takkar for seg

Ved årsskiftet er Karl Johan Bakken ute av Farstad.

NETT NO
Ansvarleg redaktør: Ogne Øyehaug
Ansvarleg redaktør: Kjetil Haanes
Dagleg leiar: Eirik Staurset

Utgivar:
Bakkar og Berg Media AS
Pb. 142
6099 Fosnavåg

Kontakt:
Redaksjon: redaksjon@nett.no
Annonse: annonse@nett.no / 40313030
Abonnement: abonnement@nett.no
Tips: tips@nett.no

NETT NO arbeider etter Ver Varsam-plakaten sine normer for god presseskikk og Tekstreklameplakaten sine normer for skilje mellom redaksjonelt stoff og reklame/sponsing. Alt innhald på NETT NO er opphavsrettsleg verna. NETT NO har ikkje ansvar for innhaldet på eksterne nettsider som det blir lenka til.